Return Form
Hvordan fortryder, bytter eller returnerer jeg en vare?
VIGTIG INFORMATION
Bemærk venligst at følgende betingelser gør sig gældende ved returnering:
Vi tager kun produkter retur hvis:
-
Varen skal være ubrugt med hangtag/mærke. Hvis varen er modtaget i en pose, skal denne også med retur. Læg varen fornuftigt sammen, så den ikke krølles unødvendigt. Husk, vi skal modtage varen retur i samme stand, som du modtog den.
-
Det hele skal pakkes forsvarligt ind i en yderpose/kasse, hvorpå returlabel påklistres. Forsendelsesemballagen skal selvfølgelig være forsvarligt lukket.
-
Varen må ikke have lugtgener. Det betyder, at det ikke må lugte af parfume, røg eller andet.
-
Varen må ikke sendes retur med pletter, dyrehår, nusset eller på anden måde se brugt ud. Vi skal kunne sælge varen igen, som ny.
-
Det er dit ansvar at pakken sendes forsvarligt, husk at modtage en kvittering ved afsendelse. Det er din forsikring, hvis forsendelsen skulle blive væk.
-
Sko skal være i original skokasse og denne skal pakkes ind i en kasse eller tyk forsendelsespose, hvorpå returlabel påklistres.
Hvis varen ikke er pakket forsvarligt ind eller fremstår brugt, vil du blive nægtet en returnering. Du vil herefter få valget om at betale for en tilbage sendelse eller lade varen kassere.
Omkostninger ved returnering
Du skal selv betale omkostningerne ved at sende varen retur.
Benytter du dig af vores GLS. Returlabel vil vi fratækker vi kr. 69,-. fra dit returbeløb.
Vi har en aftale med GLS, som giver os mulighed for at tilbyde billig fragt til vores kunder. For eksempel tilbyder vi gratis levering til GLS pakkeshops ved køb over 599 kr., selvom vi stadig betaler GLS for leveringen.
Når det kommer til returfragt, har vi desværre ikke de samme fordelagtige priser hos GLS, da returpakker kun udgør ca. 5 % af vores volumen. Derfor afspejler prisen på vores returlabel de faktiske omkostninger, vi har i aftalen med GLS.
Vigtigt: Brug af vores returlabel er helt valgfrit. Du kan altid vælge at sende returpakken med et andet fragtfirma, hvis det passer dig bedre eller er billigere. Du har frit valg til at sende retur på den måde, der fungerer bedst for dig.
Dog er det vigtigt at der sendes retur til vores adresse og ikke til pakkeshop.
Når returformularen nedenfor er udfyldt, så skal den printes ud. Returformularen vedlægges sammen med din vare.
REKLAMATION
Hvis du vil reklamere over et produkt bedes du sende en email mail@fisto.dk med uddybende information om problemet samt tydelige billede/r af problemet.
Du skal vente med at sende reklamationen retur, til det er aftalt med os.