Ofte stillede spørgsmål

Hos Fisto.dk skal det være både let og overskueligt at handle. Vi bestræber os på at gøre alle informationer så tilgængelige som muligt på hver produktside med bl.a. farvemuligheder, størrelse og leveringstid. 

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at tage kontakt til vores kundeservice som du træffer på tlf. 93 50 80 90 eller at skrive en mail til os på mail@fisto.dk.

Vi har her listet nogle af de mest gængse spørgsmål, som vi får fra vores kunder. 

 

Kan jeg få mine varer byttet 

JA du kan få dine varer byttet, når blot de overholder gældende regler.

Hos Fisto.dk kan du få dine varer byttet byttet indenfor 14 dage og dine penge retur, såfremt din vare bl.a. forefindes i original emballage og stadig er i intakt stand. Dette gælder også for varer med nedsat pris.

Udfyld vores returseddel, der derefter lægges sammen med faktura eller eventuel ordrebekræftelse samt den vare, som du ønsker at sende retur. Du skal ligeledes vedlægge en beskrivelse af, hvorfor du ønsker at sende varen retur. 

Din returvare sendes til håndtering på følgende adresse:

Fisto ApS

Digevænget 23

DK-8330 Beder

Når du sender en vare retur, så betaler du som kunde for returfragten – se nærmere her.

Ønskes en anden vare i stedet for den du ønsker byttet, så bestilles denne på hjemmesiden, hvorefter vi fremsender en ny til dig. 

Dine penge sættes ind på det samme kreditkort, som oprindeligt blev brugt til at betale for varen. Dette sker, når din sag er blevet behandlet i vores system.

 

Kan jeg, som privatperson, se eller prøve varerne før jeg køber dem?

NEJ som privatperson er det ikke muligt se varerne inden køb. Dette skyldes, at Fisto.dk ikke nødvendigvis har alle varer på eget lager.

Vi arbejder i øjeblikket på at få outlet/showroom i flere af de største danske byer, men indtil da er det dog kun muligt at handle i vores online shop.

 

Hvad er leveringstiden, når jeg handler hos Fisto?

Du kan altid se leveringstiden på din vare, når du handler hos Fisto. Den finder du under den pågældende vare, ved siden af størrelsen.

Når du har valgt produkt, størrelse og farve, så kan du under produktet se den estimerede leveringstid på dit produkt. Leveringstiden er angivet i Hverdage. (Bemærk: Lørdag, Søndag samt helligdage, tæller ikke med som hverdage).

 

Hvad koster fragten hos Fisto?

Der er fri fragt, når du handler hos Fisto, hvis du handler for mere end DKK 950,-

Handler du for et mindre beløb, så er der fragtpriser begyndende fra DKK 49,-.

 

Hvor længe kan jeg returnere mine varer?

Du har hele 14 dages returret hos Fisto. Varen skal bl.a. være i intakt stand samt forefindes i original emballage – se gældende regler for returvarer her.

 

Kan jeg, som virksomhed, få fremvist jeres arbejdstøj og profiltøj på min adresse?

JA det er bestemt en mulighed. Vi sender gerne repræsentanter ud til netop jeres virksomhed, så I kan få fremvist de produkter, som I har interesse i.

Vi tilbyder fremvisning med henholdsvis Key Account sælgere og vores leverandørers B2B sælgere i både Danmark og Europa. 

Vi gør vores bedste for at finde en win-win løsning for både virksomhed og medarbejdere. Vi laver ALTID specialtilpassede løsninger. Ingen opgave er for stor eller for lille. Vi håndterer alle opgave med største professionalisme. 

Kontakt os allerede i dag for et gratis og uforpligtende tilbud på vores arbejdstøj, profiltøj, fodtøj og tilbehør.

Du træffer os på tlf. 93 50 80 90 eller på mail@fisto.dk.

 

Kan der betales med EAN-nummer, når der handles online?

JA dette gøres som en del af købsprocessen. Efter at have lagt de ønskede varer i indkøbskurven, så har du derefter mulighed for at vælge betaling med EAN-nummer, når du udfører din bestilling online i vores webshop.

 

Er det muligt at få tilsendt vareprøver?

JA det er det. Dette gøres ved at bestille det ønskede produkt på vores hjemmeside – her betaler du for produktet, hvorefter det tilsendes den ønskede adresse.

Ønsker du ikke at beholde produktet sendes dette blot retur, såfremt det overholder de gældende regler for returnering. Varen skal bl.a. være intakt, ubrugt og forefindes i original emballage for at kunne sendes retur. 

Beløbet for din varer krediteres, når retursagen er blevet behandlet i vores system. Dine penge returneres derefter til det kreditkort, der er brugt til køb af varen.

 

Kan jeg afhente eller aflevere mine varer hos Fisto.dk?

Alle varer købt på Fisto.dk afsendes fra lager. Vi har lagerforsendelser fra flere forskellige lokationer – ikke blot i Danmark, men også internationalt. Derfor er afhentning på Fisto’s adresse derfor ikke muligt - med mindre, at andet er aftalt specifikt med vores kundeservice.

Aflevering af varer som fx forsendelse af returvarer skal også ske med post/fragt til vores adresse. Returseddel samt ordrebekræftelse eller faktura vedlægges varen, der skal overholde gældende regler for returnering.

Varer kan sendes retur til følgende adresse:

Fisto ApS

Digevænget 23

DK-8330 Beder

 

Hvis der opstår dobbelt reservation på dit hævekort?

Oplever du som kunde, at der er foretaget dobbelt reservation på enten VISA eller MasterCard i forbindelse med dit køb hos Fisto.dk, så kan vi forsikre dig om, at beløbet KUN bliver trukket ÉN gang. 

Denne fejl oplever vi desværre kan forekomme i enkelte tilfælde, som en generelt fejl, der kan opstå og kun ophæves af jeres bank ved henvendelse til Card-services.

Dette sker heldigvis sjældent, men ved fejl hæves det pågældende beløb altså kun én gang pr. ordre. Dette vil ligeledes fremgå af bankudskrift.

Der har dog som følge af ændringer i EU-direktiver været oplevet følgende ved enkelte tilfælde, hvor det gældende beløb ikke er blevet trukket indenfor 7 dage. Sker der ikke trækning af et reserveret beløb indenfor 7 dage, så oplever banken det som, at der skal foretages en ny reservation. 

Eksempel:

   1. Kunden bestiller en vare online og beløbet fremgår som reservation
   2. Gældende lovgivning indenfor EU-direktiver kræver, at online handel opkræver beløbet indenfor 7 dage – beløbet står her som reservation.
   3. Hæves beløbet ikke indenfor 7 dage opfattes det af banken på en sådan måde, at der skal foretages en ny reservation. Dette kan føre til dobbelte reservationer.


I tilfælde af en dobbelt reservation på din konto for et købsbeløb, så kan du tage kontakt til din bank eller Bambora Danmark, der er involveret i betalingsløsninger til online webshops. Bambora Danmark kan træffes på tlf. (+45) 78 79 47 00. Det er dog kundens bank’s ansvar at ophæve enhver dobbeltreservation, der end måtte opstå. 

I tilfælde af, at kundens bank ønsker dokumentation for betaling af den pågældende vare, så er en faktura udstedt fra Fisto.dk ofte tilstrækkeligt. Faktura for køb hos Fisto.dk sendes pr. mail efter bestilling af din vare online.

Har du yderligere spørgsmål, så kontakt os endelig på kundeservice på tlf. 93 50 80 90 eller på mail@fisto.dk.

Kundeservice åbningstider: 

Man – Tors : 09.00-16.00

Fredag: 09:00-14:00

Webshop åbent 24/7

T

Thomas H.

21.08.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

Service og produkter er i top Gode priser, gode produkter og så en verdensklasse kundeservice.

Trustpilot
Søren Ishøy

Søren Ishøy

18.08.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

Hurtig levering og rigtig god service

Google
Sophie Stitz

Sophie Stitz

13.08.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

Super tilfreds med mine varer jeg har købt. Og super service

Google
MrMarcGerner

MrMarcGerner

09.08.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

Klasse produkt og levering :)

Google
Sally Ann Funder

Sally Ann Funder

09.08.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

Vi venter på en vare her... turde ikke bestille i første omgang, da vi ikke kunne se forklaring på størrelserne på hjemmesiden... Ca. ti minutter efter at have skrevet til Fisto... på en sen hverdagsaften fik vi svar - vedhæftet en størrelsesoversigt. Fantastisk service!!

Google
Leth

Leth

08.08.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

En fantastisk hjemmeside med superservice til både privat og erhverv som jeg har benyttet mig af , leverer tøj med tryk helt efter eget ønske ,kan kun anbefale dette

Google
T

Thomas Alexandersen

04.08.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

Altid gode tilbud og hurtig service

Facebook
L

Lucas Luci Stender

04.08.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

gode priser god service. kommer snart igen ❤️

Facebook
C

Camilla Jensen

01.08.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

Super god service, jeg bestilte en rygsæk og en drikkedunk for et par dage siden, jeg havde ikke opdaget jeg havde kommet til at skrive jeg ville afhente pakken i butikken. Jeg blev ringet op af Fisto som tænkte det var lidt mystisk, da jeg bor i den anden ende af landet. De var så søde at sende min pakke samme dag uden jeg skulle betale extra selvom det var mig der havde lavet en fejl. Det er ikke sidste gang jeg handler hos dem.:)

Trustpilot
E

Erling Hansen

25.07.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

Jeg kan sige det virkede som jeg forventede handlen. afsendelse og transport til Præstø.

Trustpilot
Christian Wagner

Christian Wagner

21.07.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

Hej allesammen Jeg har lige købt en masse T-shirts og har lige modtaget dem de var hurtigt fremme og de sidder godt og er i en super kvalitet. Jeg er super glad for dem

Google
Rie Pedersen

Rie Pedersen

19.07.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

Jeg har kun haft positive oplevelser med at købe hos Fisto. Gode varer til fair priser

Google
Malene Lauritsen

Malene Lauritsen

19.07.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

MEGA GOD SERVICE !!! jeg bestilte nogle varer - så at der var 3-5 dages levering og jeg skulle bruge mine om tre dage. Skrev derfor til dem og de ringede og sagde at de havde skyndt sig at sende varen afsted ! Og sørme så; jeg nåede at få mine varer til tiden

Google
Lone Petersen

Lone Petersen

17.07.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

Der var en fejl i min ordre, sendte en mail da jeg fik pakke lørdag, om fejle og om vi kunne finde en løsning. Jeg blev ringede op mandag, og de løst problem straks. Har aldrig fået sådag en god services fra en netbutik før, den var helt i top.

Google
Lene G. Nielsen

Lene G. Nielsen

17.07.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

Super god oplevelse og top service

Google
Johannes Petersen

Johannes Petersen

17.07.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

Skulle bruge gule sikkerheds veste med logo. Fik hurtigt et artwork retur til godkendelse og vestene blev ligeledes leveret hurtigt til os. Det er ikke sidste gange vi handler hos FISTO

Google
M

Malene Lauritsen

17.07.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

FANTASTISK OG IMØDEKOMMENDE service! Bestilte nogle varer hos fisto.dk og opdagede at der var 3-5 dages levering og jeg skulle bruge mine om tre dage. Skrev derfor til dem og de ringede mig straks op og sagde at de havde skyndt sig at sende varen afsted ! Og sørme så; jeg nåede at få mine varer til tiden

Trustpilot
christian knudsen

christian knudsen

14.07.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

Købte tshirts fra ID, rigtig god kvalitet og kunne ikke finde dem billigere andre steder.

Google
J

Jette Rickens Hannibal

04.07.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

Kundeservice i top! Kundeservice i top. Bestiller klart hos dem igen! Jeg blev ringet op og fik info om, at en t-shirt jeg havde bestilt var i restordre, og meddelelse om kreditnota samtidig. Det synes jeg er mega god stil, frem for at den manglede, når jeg skulle pakke mine varer ud. Kvaliteten er i top, bestilte 4 forskellige mærker (Desværre var nogle for små, men med børn der ligger i midten er det 50/50 ) Men dem de kunne passe er de vildt glade for.

Trustpilot
M

Morten Christiansen

10.04.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

Fremragende Meget tilfreds rigtig god service og hurtig levering kan kun anbefales

PriceRunner
V

Villiam Stender

15.02.2023.

☆☆☆☆☆
★★★★★

Go' service og gode priser. Hurtig levering

PriceRunner
© 2023 by FiSTO ApS. All rights reserved.