Ofte stillede spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
Hos Fisto.dk skal det være både let og overskueligt at handle. Vi bestræber os på at gøre alle informationer så tilgængelige som muligt på hver produktside med bl.a. farvemuligheder, størrelse og leveringstid.
Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at tage kontakt til vores kundeservice som du træffer på tlf. 93 50 80 90 eller at skrive en mail til os på mail@fisto.dk.
Vi har her listet nogle af de mest gængse spørgsmål, som vi får fra vores kunder.
Kan jeg få mine varer byttet
JA du kan få dine varer byttet, når blot de overholder gældende regler.
Hos Fisto.dk kan du få dine varer byttet byttet indenfor 14 dage og dine penge retur, såfremt din vare bl.a. forefindes i original emballage og stadig er i intakt stand. Dette gælder også for varer med nedsat pris.
Udfyld vores returseddel, der derefter lægges sammen med faktura eller eventuel ordrebekræftelse samt den vare, som du ønsker at sende retur. Du skal ligeledes vedlægge en beskrivelse af, hvorfor du ønsker at sende varen retur.
Din returvare sendes til håndtering på følgende adresse:
FiSTO ApS
Tværskiftet 4A
DK-8330 Beder
Når du sender en vare retur, så betaler du som kunde for returfragten – se nærmere her.
Ønskes en anden vare i stedet for den du ønsker byttet, så bestilles denne på hjemmesiden, hvorefter vi fremsender en ny til dig.
Dine penge sættes ind på det samme kreditkort, som oprindeligt blev brugt til at betale for varen. Dette sker, når din sag er blevet behandlet i vores system.
Kan jeg, som privatperson, se eller prøve varerne før jeg køber dem?
NEJ som privatperson er det ikke muligt se varerne inden køb. Dette skyldes, at Fisto.dk ikke nødvendigvis har alle varer på eget lager.
Vi arbejder i øjeblikket på at få outlet/showroom i flere af de største danske byer, men indtil da er det dog kun muligt at handle i vores online shop.
Hvad er leveringstiden, når jeg handler hos Fisto?
Du kan altid se leveringstiden på din vare, når du handler hos Fisto. Den finder du under den pågældende vare, ved siden af størrelsen.
Når du har valgt produkt, størrelse og farve, så kan du under produktet se den estimerede leveringstid på dit produkt. Leveringstiden er angivet i Hverdage. (Bemærk: Lørdag, Søndag samt helligdage, tæller ikke med som hverdage).
Hvad koster fragten hos Fisto?
Der er fri fragt, når du handler hos Fisto, hvis du handler for mere end DKK 950,-
Handler du for et mindre beløb, så er der fragtpriser begyndende fra DKK 39,-.
Hvor længe kan jeg returnere mine varer?
Du har hele 14 dages returret hos Fisto. Varen skal bl.a. være i intakt stand samt forefindes i original emballage – se gældende regler for returvarer her.
Kan jeg, som virksomhed, få fremvist jeres arbejdstøj og profiltøj på min adresse?
JA det er bestemt en mulighed. Vi sender gerne repræsentanter ud til netop jeres virksomhed, så I kan få fremvist de produkter, som I har interesse i.
Vi tilbyder fremvisning med henholdsvis Key Account sælgere og vores leverandørers B2B sælgere i både Danmark og Europa.
Vi gør vores bedste for at finde en win-win løsning for både virksomhed og medarbejdere. Vi laver ALTID specialtilpassede løsninger. Ingen opgave er for stor eller for lille. Vi håndterer alle opgave med største professionalisme.
Kontakt os allerede i dag for et gratis og uforpligtende tilbud på vores arbejdstøj, profiltøj, fodtøj og tilbehør.
Du træffer os på tlf. 93 50 80 90 eller på mail@fisto.dk.
Kan der betales med EAN-nummer, når der handles online?
JA dette gøres som en del af købsprocessen. Efter at have lagt de ønskede varer i indkøbskurven, så har du derefter mulighed for at vælge betaling med EAN-nummer, når du udfører din bestilling online i vores webshop.
Er det muligt at få tilsendt vareprøver?
JA det er det. Dette gøres ved at bestille det ønskede produkt på vores hjemmeside – her betaler du for produktet, hvorefter det tilsendes den ønskede adresse.
Ønsker du ikke at beholde produktet sendes dette blot retur, såfremt det overholder de gældende regler for returnering. Varen skal bl.a. være intakt, ubrugt og forefindes i original emballage for at kunne sendes retur.
Beløbet for din varer krediteres, når retursagen er blevet behandlet i vores system. Dine penge returneres derefter til det kreditkort, der er brugt til køb af varen.
Kan jeg afhente eller aflevere mine varer hos Fisto.dk?
JA - Alle varer købt på Fisto.dk afsendes fra det lager som produktet ligger på og du vil få besked når ordre er klar til afhentning.
Aflevering af varer som fx forsendelse af returvarer skal også ske med post/fragt til vores adresse. Returseddel samt ordrebekræftelse eller faktura vedlægges varen, der skal overholde gældende regler for returnering.
Varer kan sendes retur til følgende adresse:
Fisto ApS
Tværskiftet 4A
DK-8330 Beder
Hvis der opstår dobbelt reservation på dit hævekort?
Oplever du som kunde, at der er foretaget dobbelt reservation på enten VISA eller MasterCard i forbindelse med dit køb hos Fisto.dk, så kan vi forsikre dig om, at beløbet KUN bliver trukket ÉN gang.
Denne fejl oplever vi desværre kan forekomme i enkelte tilfælde, som en generelt fejl, der kan opstå og kun ophæves af jeres bank ved henvendelse til Card-services.
Dette sker heldigvis sjældent, men ved fejl hæves det pågældende beløb altså kun én gang pr. ordre. Dette vil ligeledes fremgå af bankudskrift.
Der har dog som følge af ændringer i EU-direktiver været oplevet følgende ved enkelte tilfælde, hvor det gældende beløb ikke er blevet trukket indenfor 7 dage. Sker der ikke trækning af et reserveret beløb indenfor 7 dage, så oplever banken det som, at der skal foretages en ny reservation.
Eksempel:
1. Kunden bestiller en vare online og beløbet fremgår som reservation
2. Gældende lovgivning indenfor EU-direktiver kræver, at online handel opkræver beløbet indenfor 7 dage – beløbet står her som reservation.
3. Hæves beløbet ikke indenfor 7 dage opfattes det af banken på en sådan måde, at der skal foretages en ny reservation. Dette kan føre til dobbelte reservationer.
I tilfælde af en dobbelt reservation på din konto for et købsbeløb, så kan du tage kontakt til din bank eller Bambora Danmark, der er involveret i betalingsløsninger til online webshops. Bambora Danmark kan træffes på tlf. (+45) 78 79 47 00. Det er dog kundens bank’s ansvar at ophæve enhver dobbeltreservation, der end måtte opstå.
I tilfælde af, at kundens bank ønsker dokumentation for betaling af den pågældende vare, så er en faktura udstedt fra Fisto.dk ofte tilstrækkeligt. Faktura for køb hos Fisto.dk sendes pr. mail efter bestilling af din vare online.
Har du yderligere spørgsmål, så kontakt os endelig på kundeservice på tlf. 93 50 80 90 eller på mail@fisto.dk.
Kundeservice åbningstider:
Man – Tors : 09.00-16.00
Fredag: 09:00-14:00
Webshop åbent 24/7